2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کمربند ایمنی کودک ادنا

کمربند ایمنی کودک ادنا

توضیحات محصول

آیا می دانید کمربند هایی که در حال حاضر بر روی خودرو شما نصب می شوند برای استفاده کودکان مناسب نیست و حتی می تواند به کودکان در تصادفات آسیب وارد کند.

کمربند ایمنی کودک با نصب آسان و با ضریب ایمنی بالا و عدم اشغال فضا در خودرو ایمنی فرزندان شما را تضمین می کند.

این محصول توانسته است نشان ویژه از کشور آلمان و مدال نقره از کشور کره جنوبی را کسب نماید.

متاسفانه میانگین سنی کودکان آسیب دیده در حوادث رانندگی 3 تا 12 سال است لذا راننده‌ها در هر شرایطی علاوه بر اینکه با احتیاط رانندگی کنند باید وسیله نقلیه خود را برای حفظ جان کودک و خودشان به امکانات ایمنی نظیر کمربند و صندلی ایمنی ویژه نوزادان مجهز کنند لذا کمربند ایمنی کودک ادنا، این امکان را برای شما به راحتی فراهم می‌کند.

جدول مشخصات کلی


مشخصات کمربند ایمنی کودک

نوع کمربند ایمنی کودک

برند ادنا

مناسب برای سنین 3 تا 12 سال

کشور سازنده ایران

موارد استفاده مناسب برای حفاظت از کودکان در مقابل سوانح

اطلاعات تکمیلی

نکاتی در مورد کمربند ایمنی کودک

براساس استانداردهای جهانی کودکان تحت هیچ شرایطی نباید از صندلی جلوی خودرو استفاده کنند. کودکان در مقابل سوانح رانندگی بسیار آسیب پذیرند. این آسیب پذیری به ویژه برای کودکانی که در صندلی جلوی خودرو می‌نشینند به میزان بسیار بالایی افزایش پیدا می‌کند. بررسی‌ها نشان میدهد که بسیاری از کودکان به دلیل استفاده نکردن از صندلی یا کمربند مخصوص در خودرو در سوانح رانندگی دچار صدمات شدید و در برخی موارد مرگ می‌شوند. کودکانی که در صندلی مخصوص خودرو قرار نمی‌گیرند در صورت بروز حادثه به جلو یا طرفین پرت شده و بیشتر دچار آسیب‌های ناشی از ضربات می‌شوند. صندلی یا کمربند ویژه کودکان در خودرو یکی از ابزار بسیار مهم برای تامین امنیت کودکان است که بسیار از والدین به دلیل ناآگاهی از اهمیت آن ترجیح می‌دهند کودک بدون هیچ گونه کمربند و حافظ روی صندلی عقب خودرو بنشیند و همین امر موجب بروز بسیاری از سوانح در تصادف میشود.

متاسفانه میانگین سنی کودکان آسیب دیده در حوادث رانندگی 3 تا 12 سال است لذا راننده‌ها در هر شرایطی علاوه بر اینکه با احتیاط رانندگی کنند باید وسیله نقلیه خود را برای حفظ جان کودک و خودشان به امکانات ایمنی نظیر کمربند و صندلی ایمنی ویژه نوزادان مجهز کنند.



برچسب ها: zamos , 5040 , زاموس , شاپ , فروشگاه , اینترنتی , خرید , کمربند , ایمنی , کودک , ادنا , تخفیف ,
80,000 تومان

کرم زعفران ویتامینه 5040

بوگیر و خوشبو کننده جارو برقی رایحه آکوا

آویز شال و روسری

صابون زیبایی داو سبز 135 گرم

درجه دیجیتال باد لاستیک MKT

مونوپاد Yunteng YT-1288