2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کاهنده مصرف برق آپارتمانی G-NER-G تک فاز

کاهنده مصرف برق آپارتمانی G-NER-G تک فاز

توضیحات محصول
این دستگاه تنها دستگاهی است که بدون نیاز به سیم کشی به عنوان کاهنده مصرف برق مورد تایید چندین استاندارد بین المللی می باشد که علاوه بر کاهش هزینه برق مصرفی، بیش از 50 درصد از امواج مخرب ساطع شده از وسایل برقی اطراف ما از قبیل ماکروویو و ... را که باعث بروز انواع بیماری ها و سرطان می باشد را ازبین می برد. یک عدد از این دستگاه کاهنده مصرف 19000 وات یعنی تا 19 کیلو وات ساعت می باشد. یعنی برای یک منزل مسکونی که متوسط مصرف آن در یک ساعت کمتر از 19 کیلو وات می باشد یک عدد از این دستگاه کافی می باشد. اما توصیه می شود به افرادی که قصد دارند این دستگاه را برای واحدهای تجاری پر مصرف از قبیل سوپر مارکت، شیرینی فروشی، فروش پروتئین و ... که از وسایل و یخچالهای پرمصرف استفاده می کنند برای هریک از وسایل پرمصرف خود یک عدد از این دستگاه را استفاده کنند.
طرز کار دستگاه :
با توجه به این که مدار برق در یک واحد تجاری یا مسکونی به صورت موازی می باشد.پس از وارد کردن این دستگاه در یکی از پریزها تاثیر آن بر روی تمام وسایل برقی بوده و بین 20 تا 35% از کل هزینه برق کاهش می یابد. اما به توصیه کمپانی سازنده جهت بازدهی بیشتر بهتر است این دستگاه به وسایل پرمصرف از قبیل یخچال، فریزر و ... نزدیکتر باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که پریز آشپزخانه برای نصب، مکان مناسبی می‌باشد.
اطلاعات تکمیلی
عملکرد دستگاه
با بهینه سازی مدارات به گونه ای که انرژی کمتری تلف شود می توان مقدار مصرف ( کیلووات) را کاهش داد. این دستگاه مقادیر انرژی راکتیو را به صفر می رساند و مقادیر انرژی اکتیو را کاهش می دهد. هنگامی که یک موتور روشن می شود، همانند یک اتصال کوتاه عمل کرده و سبب عبور جریانی بیش از جریان نامی موتور می گردد. باگذشت چند دقیقه موتور به دور نامی خود می رسد و جریان تا اندازه نامی خود پایین می آید.
این جریان بالا جریان هجومی نام دارد. بر اساس آزمایشهای بعد از نصب، دستگاه باعث کاهش 100% جریان هجومی موتور می شود.
این دستگاه پس از نصب، جریان مصرفی کل مدار را بین 20تا 35 درصد کاهش می دهد. باتوجه به اینکه نحوه محاسبه هزینه برق مصرفی بر اساس فرمول ( جریان × ولتاژ = کیلو وات مصرفی) (w=v*i ) محاسبه می شود در نتیجه کل هزینه برق مصرفی بین 20 تا 35 درصد کاهش می یابد.

نقاط قوت:
- ذخيره سازی انرژی برق به شکل کاملاً بهينه.
- کاهش هزينه برق مصرفی از 20 تا 30 در صد کل مجموعه
- برگشت سرمايه هزينه شده حداکثر شش ماه پس از نصب دستگاه
- تثبيت و بهبود ولتاژ خط و در نتيجه افزايش طول عمر دستگاه‌های مصرفی به همراه ايجاد خصوصيت استابلايزر در مدار
- ايمنی صد در صد دستگاه کاهش مصرف در مقابل شوک های جريان برق
- جلوگيری از افزايش گرمای خطوط برق ( به دليل استفاده از دستگاه‌های پر مصرف) که منجر به جلوگيری از تقاضای اضافی جريان برق که منجر به افزايش طول عمر دستگاه‌های الکتريکی و الکترونيکی مصرف کننده می‌گردد.
- بهبود جريان الکتريکی خطوط به شکل هوشمند و هماهنگ با نوع دستگاه مصرفی و کاهش مقاومت خطوط برق
- کاهش نويزهای الکتريکی، بهينه‌سازی ضريب توان، صاف کردن ولتاژ ورودی به دستگاه‌های مصرف کننده


برچسب ها: کاهنده , مصرف , برق , آپارتمانی , یک , فاز , فروشگاه , خرید , آسان , تخفیف , زاموس , شاپ , 5040 , zamos , shop ,
85,000 تومان

کرم زعفران ویتامینه 5040

بوگیر و خوشبو کننده جارو برقی رایحه آکوا

آویز شال و روسری

صابون زیبایی داو سبز 135 گرم

درجه دیجیتال باد لاستیک MKT

مونوپاد Yunteng YT-1288